Fakültemiz kalite çalışmaları kapsamında, dekanlığımız ve bölümlerimiz tarafından "süreç performans parametreleri", "riskler" ve "kalite faaliyet planları" Bütünleşik Kalite Yönetim Sistemi’ne (BKYS) eklenerek, 2024 yılı için tanımlandı. Fakültemiz dekanlığı ve 6 bölümümüzün BKYS üzerinden takip edecekleri 2024 yılı kalite faaliyetleri, Üniversitemiz Kalite Koordinatörlüğünün onaylamasının ardından kesinleşti.
Eğitim Fakültesi Dekanlığı: 24 Faaliyet
Eğitim Fakültesi Dekanlığı olarak 2024 yılında gerçekleştirmeyi planladığımız faaliyetler BKYS’ye tanımlandı. Dekanlığımızın 2024 yılında yapacağı faaliyetler arasında her yıl yapılan oryanstasyon, paydaş ziyaretleri, milli ve mesleki günlerin kutlanması ve mezun etkinliklerinin yanı sıra bu yıl; “Akreditasyon süreçlerine yönelik bilgilendirme/eğitim/tanıtım faaliyeti”, "afet ve acil durumlara yönelik faaliyet yapmak", "çevrenin korunması ve çevre bilincinin oluşmasına yönelik faaliyetler yapmak" ve "deneyim paylaşımları" gibi yeni faaliyetler de yer alıyor. “Önemli gün ve önemli kişilerin anılması ve kutlanmasına yönelik etkinlik düzenlenmesi” kapsamında dekanlığımız, 2024 yılında farklı anabilim dalları ve paydaşlarımız işbirliğinde önemli faaliyetler gerçekleştirecektir.
Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Bölümü: 6 Faaliyet
Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Bölümü 2024 yılında 6 faaliyet planladı. Planlanan faaliyetler yoğun olarak araştırma-geliştirme üst sürecine yönelik faaliyetlerden oluşmaktadır. Proje hazırlanmasına yönelik etkinlik düzenlenmesi, uluslararası proje başvurusu yapılması, eğiticilerin eğitimine yönelik etkinlik yapılması ve yenilikçi uygulama ve teknolojilerin geliştirilmesi ve kullanımına yönelik etkinlik yapılması gibi faaliyetler Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Bölümünün 2024 yılı faaliyetleri arasında yer almaktadır.
Eğitim Bilimleri Bölümü: 17 Faaliyet
Eğitim Bilimleri Bölümü, 2024 yılında 17 faaliyet gerçekleştirecektir. Eğitim ve öğretimi yönetmek, değişimi yönetmek, araştırma ve geliştirmeyi yönetmek ve toplumsal katkıyı yönetmek üst süreçlerinin hepsine yönelik faaliyetler belirleyen Eğitim Bilimleri Bölümünün faaliyetleri Nisan, Mayıs ve Haziran aylarında yoğunlaşmaktadır. “Eğitim izlencelerinin güncellenmesine yönelik faaliyet yapılması", "mezuniyet öncesi oryantasyon etkinliğinin yapılması", "deneyim paylaşımı etkinlikleri düzenlemek", "öğrencilerin araştırma projelerine katılımına yönelik etkinlik yapılması" ve "sosyal sorumluluk kapsamında faaliyet düzenlenmesi" gibi faaliyetler öne çıkan faaliyetler arasındadır.
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü: 18 Faaliyet
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü 2024 yılında 18 faaliyet gerçekleştirecektir. Bu faaliyetler yoğun olarak “eğitim ve öğretimi yönetmek” ve "toplumsal katkıyı yönetmek" üst süreçlerine yönelik faaliyetlerden oluşmaktadır. Buna ek olarak Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü tarafından “araştırma ve geliştirmeyi yönetmek” üst sürecine yönelik 4 faaliyet planlanmıştır. 2024 yılında, “akreditasyon süreçlerine yönelik faaliyetlerinin yapılması", "çevrenin korunması ve çevre bilincinin oluşmasına yönelik faaliyetler yapmak" ve "önemli gün ve önemli kişilerin anılması ve kutlanmasına yönelik etkinlik düzenlenmesi" gibi faaliyetler Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümünün öne çıkan faaliyetleri arasındadır.
Özel Eğitim Bölümü: 5 Faaliyet
Özel Eğitim Bölümü öğrencisi bulunmadığı için yoğun olarak faaliyetlerini “toplumsal katkıyı yönetmek” üst sürecine yönelik belirlemiştir. Buna ek olarak “eğitim ve öğretimi yönetmek” ve “araştırma ve geliştirmeyi yönetmek” üst sürecine yönelik birer faaliyet planlanmıştır. Bu kapsamada Özel Eğitim Bölümü 2024 yılında; “uluslararası proje başvurusu yapılması", "sosyal sorumluluk kapsamında faaliyet düzenlenmesi" ve "farkındalık, tanıtım, bilgilendirme ve eğitim etkinliklerinin düzenlenmesi" gibi önemli faaliyetleri gerçekleştirecektir.
Temel Eğitim Bölümü: 15 Faaliyet
Temel Eğitim Bölümü 2024 yılında, 15 faaliyet gerçekleştirecektir. Bu faaliyetler yoğun olarak “eğitim ve öğretimi yönetmek” ve “toplumsal katkıyı yönetmek” üst süreçlerine yönelik faaliyetlerden oluşmaktadır. “Önemli gün ve önemli kişilerin anılması ve kutlanmasına yönelik etkinlik düzenlenmesi” kapsamında, Temel Eğitim Bölümü 2024 yılında, “24 Kasım Öğretmenler Günü” etkinliğinin Dekanlık koordinasyonunda Sınıf Eğitimi Anabilim Dalı işbirliğinde yapacaktır. Ayrıca “öğrencilere ahilik kültürünü tanıtıcı etkinlik yapılması” ve "kültürel ve sanatsal etkinlik/faaliyetlerin düzenlenmesi” faaliyetleri de Temel Eğitim Bölümünün öne çıkan bazı faaliyetlerindendir.
Türkçe ve Sosyal Bilimler Eğitimi Bölümü: 11 Faaliyet
Türkçe ve Sosyal Bilimler Eğitimi Bölümü 2024 yılında, 11 faaliyet gerçekleştirecektir. Bu faaliyetler yoğun olarak “eğitim ve öğretimi yönetmek” ve “toplumsal katkıyı yönetmek” üst süreçlerine yönelik faaliyetlerden oluşmaktadır. "Önemli gün ve önemli kişilerin anılması ve kutlanmasına yönelik etkinlik düzenlenmesi" kapsamında Türkçe ve Sosyal Bilimler Eğitimi Bölümü, 13 Mayıs Dil Bayramı dolayısıyla "Yunus Emre" konulu bir etkinlik düzenleyecektir. Ayrıca Sosyal Bilgiler Eğitimi Anabilim Dalı öğrencilerimize ve çalışanlarımıza yönelik afet eğitimi konusunda etkinlik yapacaktır.
Dekanlığımız ve Bölümlerimiz nezdinde farklı üst süreçlere yönelik 2024 yılı içerisinde gerçekleştirilecek toplam 96 faaliyet planlanmıştır. Fakültemiz 2024 yılı kalite faaliyetlerinin başta öğretim elemanlarımız ve öğrencilerimiz olmak üzere tüm paydaşlarımız açısından faydalı olmasını temenni ediyoruz.
Dekanlığımız ve Bölümlerimiz nezdinde farklı üst süreçlere yönelik 2024 yılı içerisinde gerçekleştirilecek toplam 96 faaliyet planlanmıştır. Fakültemiz 2024 yılı kalite faaliyetlerinin başta öğretim elemanlarımız ve öğrencilerimiz olmak üzere tüm paydaşlarımız açısından faydalı olmasını temenni ediyoruz.