Öğrenci merkezli eğitimde oldukça önemli bir yere sahip olan öğrenci memnuniyet bildirimleri Dekanlığımız Kalite Yönetimi sorumluları tarafından aktif bir şekilde takip edilmektedir. 2020 Yılında öğrencilerimiz tarafından 73 farklı bildirimin ve 2021 yılında ise Kasım ayı itibariyle 27 farklı öğrenci bildiriminin Fakültemize iletildiği belirlenmiştir. Günlük olarak takip edilerek her bildirime yönelik geri dönütlerin verildiği ve Bütünleşik Kalite Yönetim Sistemi üzerinden kanıtlar girilerek kapatıldığı öğrenci bildirimleri; öneri, şikayet, memnuniyet ve istek kategorileri şeklinde öğrenciler tarafından Dekanlığımıza iletilmektedir. 

2020 yılındaki öğrenci bildirim türlerine bakıldığında; %52,1 oranında istek, %19,2 oranında şikayet, %9,6 oranında memnuniyet, %6,8 oranında öneri ve son olarak %12,3 oranında diğer kategorilerinde öğrenci bildiriminin Dekanlığımıza iletildiği görülmektedir. 2020 yılı ve Kasım ayına kadar süre içerisindeki 2021 yılı öğrenci bildirimleri karşılaştırmalı olarak aşağıda gösterilmiştir.