SÜRDÜRÜLEBİLİR KALKINMA AMAÇLARINA YÖNELİK MAKALE ÖRNEKLERİ
Sıra | Makale Bilgileri | Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları |
1 | Torunoğlu, H. ve Taşdemir, M. (2020). Bilim ve Sanat Merkezlerinin Mezun ve Veli Gözüyle Değerlendirilmesi. Turkish Studies-Educational Sciences, 15(3), 2117-2136. | Nitelikli Eğitim [4] |
2 | Hüseyin, O. ve Zafer, K. (2021). Meşrutiyet’ten Cumhuriyet’e Vatandaşlık öğretim programlarında kimlik inşası. Eğitim ve Toplum Araştırmaları Dergisi, 8(2), 237-257. | Nitelikli Eğitim [4] |
3 | Gümüştaş, Z. ve Gülbahar, B. (2022). Öğretmenlerin Mesleki Motivasyonunu Etkileyen Etkenler. Pearson Journal, 7(20), 180-200. | Nitelikli Eğitim [4] |
4 | Karadeniz, A., Remzi, C. ve Altuntaş, B. (2020). Öğretmen ve Öğrencilerinin Okuduğu ve Tavsiye Ettiği Kitaplar ve Bu Kitapları Beğenme Nedenleri Üzerine Bir Araştırma. International Journal of Languages' Education and Teaching, (8.4), 101-109. | Nitelikli Eğitim [4] |
5 | Yücel, F. H. (2023). Ücret Yönetimi Bağlamında Öğretmen Maaşlarının İncelenmesi. Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi SBE Dergisi, 13(1), 358-371. | Nitelikli Eğitim [4] |
6 | Sancar, R. ve Deniz, A. (2021). Türkiye’de Öğretmenlerin Mesleki Gelişimi Nasıl Araştırılıyor?. Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 8(1), 339-354. | Nitelikli Eğitim [4] |
7 | Öztürk, D. ve Akdal, D. (2022). Sınıflarında Özel Gereksinimli Öğrencileri Olan Sosyal Bilgiler Öğretmenlerinin Sosyal Bilgiler Öğretimine İlişkin Görüşleri. Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, (61), 453-484. | Eşitsizliklerin Azaltılması [10] |
8 | Kula, S. S., & Özaslan, D. (2023). İlkokul İngilizce Ders Kitaplarının Kapsayıcı Eğitim Bağlamında Değerlendirilmesi. Ahi Evran Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 9(2), 457-476. | Eşitsizliklerin Azaltılması [10] |
9 | Eyüboğlu, Ö. (2023). Kale Höyük (Merkez/Kırşehir) ve Çevresinin Floristik Açıdan Değerlendirilmesi. Journal of Anatolian Environmental and Animal Sciences, 8(1), 42-50. | Karasal Yaşam [15] |
10 | Karataş, A., Bulut, Ş., Sefali, A., Toprak, F., Şahin, M. K., & Özkurt, Ş. Ö. (2022). Contributions on the southern distribution of Vespertilio murinus Linnaeus, 1758 (Chiroptera: Vespertilionidae) from Türkiye. Turkish Journal of Zoology, 46(5), 434-443. | Karasal Yaşam [15] |
11 | Yakar, H., Demirbaş, Ç. Ö. ve Dikmenli, Y. (2021). Öğretmen Adaylarının Millî Parklara Yönelik Algı ve Bilgi Düzeyleri: İlişkisel Bir Çalışma. Uluslararası Sosyal Bilgilerde Yeni Yaklaşımlar Dergisi, 5(1), 135-151. | Sürdürülebilir Şehirler ve Topluluklar [11] |
12 | Tekin, Ö. ve Dikmenli, Y. (2021). Sınıf Öğretmeni Adaylarının Afet Bilinci Algısı ve Deprem Bilgi Düzeylerinin İncelenmesi. Ahi Evran Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 7(1), 258-271. | Sürdürülebilir Şehirler ve Topluluklar [11] |
13 | Yakar, H., & Karakuş, U. (2020). Identifying climate literacy competencies: A delphi study at the middle school level. Education and Science, 45(203), 45-62. | İklim Eylemi [13] |
14 | Kargı, T.ve Gençtanırım-Kurt, D. Üniversite Öğrencilerinde Madde Kullanım Riskinin Karanlık Üçlü Kişilik Özellikleri. Uluslararası Psiko-Sosyal Eğitim Araştırmaları Dergisi / ISSN:2822-4574. | Sağlık ve Kaliteli Yaşam [3] |
15 | Sönmez, K. ve Dikmenli, Y. (2021). İlkokul sosyal bilgiler ders kitabının toplumsal cinsiyet açısından incelenmesi. Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi, 10(1), 434-458. | Toplumsal Cinsiyet Eşitliği [5] |