• Anasayfa
  • KAEÜ
  • E-Posta
  • EN
Birime özel logo
KIRŞEHİR AHİ EVRAN ÜNİVERSİTESİ
Eğitim Fakültesi
  • HAKKIMIZDA

    • Genel

      • Amaç, Vizyon, Temel Değerlerimiz, Etik Davranış İlkeleri Rehberimiz
      • Kalite Politikası
      • Değerler
      • Dekanlarımız
      • Misyon - Vizyon
    • Fakülte Yönetimi

      • Dekan
      • Dekan Yardımcıları
      • Kurullarımız
      • Bölüm Başkanları
      • Fakülte Sekreteri
      • Örgüt Şeması
    • Tanıtım

      • Dekanımızın Mesajı
      • Fakültemizin Tarihçesi
      • Akademik Personel
      • İdari Personel
      • Fakülte Dergisi
  • ÖĞRENCİ

    • Genel

      • Akademik Takvim
      • Öğrenci Bilgi Sistemi
      • AYDEP
      • Ders Bilgi Paketi (Bologna)
      • Sınav/Ders Programları
      • Engelli Öğrenci Birimi
      • Mezun Bilgi Sistemi
      • Öğrenci İşleri Daire Başkanlığı
      • Sağlık, Kültür ve Spor Daire Başkanlığı
      • Rehber
      • Öğrenci Toplulukları
    • Mevzuat

      • Ön Lisans ve Lisans Yönetmeliği
      • Lisansüstü Yönetmeliği
      • Öğrenci Disiplin Yönetmeliği
      • Dikey Geçiş Yönetmeliği
      • Yatay Geçiş Yönetmeliği
      • Tüm Mevzuat
    • Hizmetler

      • Yurt ve Barınma
      • Yemekhane
      • Kütüphane
      • Ahi Kart
      • Aile Sağlığı Merkezi
      • Psikolojik Destek Birimi
      • Öğrenci Butiği
      • E-Posta
      • Wi-Fi Erişimi
      • MS Office 365
      • Kampüs Dışı Erişim
      • Autodesk Yazılımları
    • Ulaşım

      • Şehir İçi Ulaşım
      • Şehir Dışı Ulaşım
    • Dış İlişkiler

      • Dış İlişkiler Ofisi
      • Erasmus
    • Eğitim Merkezleri

      • Sürekli Eğitim Merkezi
      • TÖMER
    • Sosyal Tesisler

      • Davulağıl Sosyal Tesisi
      • Halı Saha
      • Cacabey Kampüsü Spor Salonu
      • Bâb-ı Ahi Kafeterya
    • Aday Öğrenci

      • Tanıtım
      • Kırşehir Hakkında
      • Sanal Tur
      • Tercih (YÖKATLAS)
  • AKADEMİK

    • Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi

      • Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Bölümü
      • Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Anabilim Dalı
    • Eğitim Bilimleri

      • Eğitim Bilimleri Bölümü
      • Eğitim Programları ve Öğretim Anabilim Dalı
      • Eğitim Yönetimi Anabilim Dalı
      • Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme Anabilim Dalı
      • Eğitimin Felsefi, Sosyal ve Tarihi Temelleri Anabilim Dalı
      • Hayat Boyu Öğrenme ve Yetişkin Eğitimi Anabilim Dalı
      • Rehberlik ve Psikolojik Danışmanlık Anabilim Dalı
      • Öğretim Teknolojileri Anabilim Dalı
    • Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi

      • Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü
      • Fen Bilgisi Eğitimi Anabilim Dalı
      • Matematik Eğitimi Anabilim Dalı
    • Özel Eğitim

      • Özel Eğitim Bölümü
      • Özel Yetenekliler Eğitimi Anabilim Dalı
      • Zihin Engelliler Eğitimi Anabilim Dalı
    • Temel Eğitim

      • Temel Eğitim Bölümü
      • Okul Öncesi Eğitimi Anabilim Dalı
      • Sınıf Eğitimi Anabilim Dalı
    • Türkçe ve Sosyal Bilimler Eğitimi

      • Türkçe ve Sosyal Bilimler Eğitimi Bölümü
      • Sosyal Bilgiler Eğitimi Anabilim Dalı
      • Türkçe Eğitimi Anabilim Dalı
    • Yabancı Diller Eğitimi Bölümü

      • Yabancı Diller Eğitimi Bölümü
      • İngiliz Dili Eğitimi Anabilim Dalı
  • KALİTE

    • Kurumsal

      • Misyon
      • Vizyon
      • Politikalar
      • Organizasyon Şeması
      • Görev Tanımları
      • Temel Değerlerimiz
      • Etik Davranış İlkeleri
      • Danışma Kurulu
    • Koordinatörlükler ve Komisyonlar

      • Birim Kalite Koordinatörlüğü
      • Birim EKGS Koordinatörlüğü
      • Kalite Yönetim Koordinatörlüğü
      • EKGS Koordinatörlüğü
      • Öğrenci Kalite Temsilcileri
      • Sıfır Atık Komisyonu
    • Planlar

      • Stratejik Plan
      • Faaliyet Planı
      • İç Kontrol Standartları Uyum Eylem Planı
    • Raporlar

      • Birim İç Değerlendirme Raporu (KİDR)
      • Birim İç Tetkik Raporu
      • İç Kontrol Standartları Gerçekleşme Raporu
      • Memnuniyet Raporları
    • Süreç Yönetimi

      • Birim Süreçleri
      • Süreç Performans İzleme
      • İş Akış Şemaları
      • Belge Yönetim Sİstemi
      • Politika, Prosedür ve Formlar
    • EFQM Modeli

      • Birim EFQM Modeli Temsilcisi
      • Birim EFQM Modeli Komisyonu
      • EFQM Modeli Uygulamaları
    • BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçlarına Yönelik Çalışmalar

      • Bilgi
      • Makaleler
      • Projeler
      • Dersler
      • Kitap/Kitap Bölümleri
    • İş Sağlığı ve Güvenliği

      • İSG Komisyonu
      • Acil Durum Eylem Planı
      • Risk Değerlendirme Raporu
  • Anasayfa >
  • AKADEMİK >
  • Temel Eğitim

Temel Eğitim Bölümü


  • Hakkında
  • Yönetim
  • Akademik Personel
  • İletişim

Hakkında

Amaç

    • Öğrencilere mesleki yaşamlarında gerekli olacak temel bilgi, beceri ve yetenekleri kazandırmak,
    • Alan deneyimleriyle teorik eğitimi birleştirerek, kişisel ve mesleki yaşamlarında öğrencileri için doğru bir model oluşturabilecek kişilerin yetişmesini sağlamak,
    • Alanındaki gelişmeleri yakından izleyen, zamanını verimli kullanan ve etkili iletişim kurma becerilerine sahip kişilerin yetişmesini sağlamak,
    • Bilimsel etik kurallarını benimsemiş, yaşam boyu öğrenmenin bilincinde olan, insana, topluma ve doğaya duyarlı sınıf öğretmenlerinin yetişmesini sağlamak,
    • Eğitim-öğretim kalitesi yüksek ve akredite olmuş bir bölüm olmak,
    • 21. yüzyıl becerileri ile donatılmış öğretmenler yetiştirmek,
    • Sosyal sorumluluk bilincini ve hizmet kalitesini artırarak topluma katkı sağlamak,
    • Alanında uzman öğretim üyeleri ile öncü bir bölüm olmak,
    • Üniversitemizin vizyonunu güçlendirecek nitelikli ve katma değeri yüksek araştırma-geliştirme çalışmaları yürütmektir
    • Öğretim elemanlarının ve öğrencilerin, ulusal ve uluslararası alanda kaliteli ve özgün yayınlar yapmalarını sağlamaktır.

Misyon

Cumhuriyet’in temel değerlerine bağlı, demokrasiyi benimsemiş, yaşam boyu öğrenen, eleştirel düşünebilen, topluma rehberlik edebilen, yenilik ve gelişmelere uyum sağlayan ve destekleyen, insana ve doğaya duyarlı, insani ve kültürel değerlere sahip, teknoloji ile donatılmış, bilimin yol göstericiliğine inanan öğretmenler yetiştirerek ülke ve toplum geleceğine sunacak nitelikte öğrenci yetiştirmektir.

Vizyon

Öğretmen yetiştirme alanında öncü olan ve evrensel değerler ışığında bilgi üreten, öğrencilere vereceği eğitimle ulusal ve uluslararası kalkınmaya katkıda bulunan, sınıf ve okul öncesi öğretmeni yetiştirmede güncel gelişmeleri takip eden ve uygulamaya geçiren bir bölüm olmaktır.

Mezuniyet Koşulları

Mezuniyet aşamasına gelen öğrencinin öncelikle tüm derslerini başarıyla tamamlamış olması, asgari 240 AKTS’lik ders almış olması gerekmektedir.

İstihdam Olanakları

Mezunlarımız, en genel anlamda Millî Eğitim Bakanlığına bağlı anaokullarında, ilkokullarda, kreşlerde ve özel okullarda öğretmen olarak istihdam edilmektedir, ayrıca üniversitelerin ilgili bölümlerinde araştırma görevlisi, okutman ve öğretim görevlisi olarak da çalışabilmektedirler. Ayrıca eğitimlerine yüksek lisans ve doktora dereceleri üzerinden devam ederek akademik kariyer sahibi olabilirler.



Yönetim


Bölüm Başkanı
Prof. Dr. Bayram TAY


Bölüm Kurulu

Prof. Dr. Bayram TAY

Bölüm Başkanı

Prof. Dr. Ayfer ŞAHİN

Sınıf Eğitimi Anabilim Dalı Başkanı

Dr. Öğr. Üyesi Hasan DİLEK

Okul Öncesi Eğitimi Anabilim Dalı Başkanı





Bölüm Sekreterliği
Ahmet KAHRAMAN: 0386 280 51 54

Akademik Personel

Adı Soyadı Ana Bilim Dalı E-posta
Prof. Dr. Bayram TAY  Sınıf Eğitimi  
Prof. Dr. Ayfer ŞAHİN Sınıf Eğitimi
Prof. Dr. Adem TAŞDEMİR  Sınıf Eğitimi  
Prof. Dr. Mutlu Pınar DEMİRCİ GÜLER Sınıf Eğitimi
Prof. Dr. Yurdal DİKMENLİ  Sınıf Eğitimi  
Prof. Dr. Şükran UÇUŞ GÜLDALI  Sınıf Eğitimi  
Prof. Dr. Yakup AKYEL  Sınıf Eğitimi  
Doç. Dr. Ayşegül ŞAKIR Okul Öncesi Eğitimi
Doç. Dr. Osman ÇİL Sınıf Eğitimi
Doç. Dr. Şule ALICI  Okul Öncesi Eğitimi  
Dr. Öğr. Üyesi Hasan DİLEK Okul Öncesi Eğitimi
Dr. Öğr. Üyesi Murat BAŞ Sınıf Eğitimi
Dr. Öğr. Üyesi Tuğba KANMAZ Okul Öncesi Eğitimi
Öğr. Gör. Ayşe DÜNDAR Sınıf Eğitimi
Öğr. Gör. Figen TAŞDEMİR Sınıf Eğitimi
Öğr. Gör. Necati KARAYEL Sınıf Eğitimi
Arş. Gör. Fatma Cahide ÖZÇELİK Sınıf Eğitimi
Arş. Gör. Seda SARITAŞ Okul Öncesi Eğitimi seda.sarı




İletişim

 

Bölüm Başkanı:

Prof. Dr. Bayram TAY
Dahili: 0386 280 51 77
E-mail:  



Bölüm Sekreterliği

Ahmet KAHRAMAN: 0386 280 51 54

E-mail: 



07 Kasım 2021 tarihinde yayınlandı.
Gösterim: 1949
FaLang translation system by Faboba
  • Dergiler

    • Ahi Evran Tıp Dergisi
    • Eğitim Fakültesi Dergisi
    • Fen Bilimleri Enstitüsü Dergisi
    • İİBF Dergisi
    • Sağlık Bilimleri Dergisi
    • Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
    • Ziraat Fakültesi Dergisi
    • İF Dergisi
    • Mühendislik Bilimleri Dergisi
  • Bilgi Sistemleri

    • Öğrenci Bilgi Sistemi
    • Akademik Web Sayfaları
    • Elektronik Belge Yönetim Sistemi
    • Bütünleşik Kalite Yönetim Sistemi
    • Ek Ders Otomasyonu
    • Bologna Bilgi Paketi
  • Birimler

    • Akademik Teşvik
    • BAP Koordinatörlüğü
    • Bilgi Edinme Birimi
    • Eğitimde Kalite Güvence Sistemi Koordinatörlüğü
    • Engelsiz Öğrenci Birimi
    • Erasmus - Dış İlişkiler Ofisi
    • Kalite Yönetim Koordinatörlüğü
    • Kongre ve Kültür Merkezi
    • Ortak Seçmeli Dersler Koordinatörlüğü
    • Pilot Tarım ve Jeotermal Koordinatörlüğü
    • Pilot Sağlık Koordinatörlüğü
    • Pedagojik Formasyon Birimi
    • Sürekli Eğitim Merkezi (AHİSEM)
    • YLSY Burs Programı Koordinatörlüğü
  • İletişim Formları

    • Memnuniyet Bildirim Formu
    • Bilgi İşlem Teknik Destek Formu
    • Yapı İşleri Bakım Onarım Talep Formu
    • Davulağıl Ziyaretçi Formu
  • Diğer

    • UNİKOP
    • Study In Turkey
    • Wi-Fi Kullanım Kılavuzları
    • Proxy Kullanım Kılavuzu
    • Gizlilik Politikası
    • Dokümantasyon
    • KVKK Dokümanları
    • Yemek Listesi
    • Yemek Satış
İLETİŞİM
Telefon :  0386 280 51 00
Fax :  0386 280 51 45
E-Posta :
Adres : Bağbaşı Mah. Şehit Necdet Yağız Cad. No: 143 / Merkez / KIRŞEHİR
Sosyal Medya
© 2025, Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi
Eski Web Sitemiz
Geliştirme Ekibi