Üniversitemiz Kalite Koordinatörlüğü tarafından 5.5. Paydaş İlişkileri Yönetimi ana süreci doğrultusunda gerçekleştirilen "2024 Yılı Öğrenci Memnuniyet Anketi" sonuçları açıklandı. Fakültemizde toplam 1431 öğrencimizin katıldığı anket sonuçlarına göre, fakültemiz öğrenci memnuniyet düzeyinin 3,36'lık ortalamayla üniversitemiz genelindeki memnuniyet oranıyla aynı oranda memnuniyete sahip olduğu belirlendi. Geçen yıla göre katılım oranın arttığı 2024 Yılı Öğrenci Memnuniyet Anketinde, dört bölüm düzeyinde toplam altı boyut açısından açıklanan sonuçlar, Fakültemiz web sayfasında yer alan "memnuniyet raporları" sekmesine eklendi. Ayrıca yıllara göre karşılaştırmalı sonuçlar da güncellenerek, Bütünleşik Kalite Yönetim Sistemindeki (BKYS) performans parametrelerine veriler girildi.
2024 yılında gerçekleştirilen memnuniyet anketinde sonuçlar, altı boyut üzerinden açıklanmıştır. Buna göre Fakültemiz geçen yıl olduğu gibi, 3,52 memnuniyet oranıyla 3. boyut olan "Eğitim öğretimin izleme ve değerlendirme sürecinden memnuniyet" boyutunda en yüksek memnuniyet oranına sahip olmuştur. 3,08 memnuniyet oranıyla 5. boyut olan "Sosyal ve kültürel faaliyetlerden memnuniyet" boyutunda ise boyutlar arasında en düşük memnuniyet oranına sahip olduğumuz görülmektedir. Bölümler bazında bakıldığında 3,46 memnuniyet ortalamasıyla "Eğitim Bilimleri Bölümü" ve 3,41 memnuniyet ortalamasıyla "Temel Eğitim Bölümü" en yüksek memnuniyet oranına sahip bölümlerimiz olmuştur. Aynı zamanda, üniversite geneli öğrenci memnuniyet düzeyi ortalamasıyla kıyaslandığında, iki bölümümüzün üniversite genel ortamasında fazla, iki bölümümüzün ise üniversite genel ortalamasından düşük öğrenci memnuniyet oranına sahip olduğu görülmektedir.